İzmir Mobilya - İzmir'in Düğün Paketçisi

  • Ege Bölgesine Ücretsiz Teslimat
  • Hızlı Ve Güvenli Teslimat

Kargo, Teslimat Ve İade İşlemleri

  • Anasayfa
  • Kargo, Teslimat Ve İade İşlemleri
Kargo, Teslimat Ve İade İşlemleri

Kargo, Teslimat ve İade İşlemleri

Teslimat ve Kurulum Nasıl Yapılıyor:

Teslimat türü aldığın ürüne göre değişiyor. Teslimat detaylarında ürünün nakliye mi yoksa kargoyla mı geleceğini belirtiyoruz. Ürün sayfasında nakliye ile gönderilen ürünler için ‘Nakliyeli Teslimat’, kargo ile gönderilen ürünler için ‘Kargoyla Teslimat' yazıyoruz. 

Nakliye ile gönderilen ürünler gönderime hazır olduğunda, müşteri hizmetlerimiz seninle iletişime geçerek teslimat için size iki farklı hafta seçeneği sunuyor. Siz uygun olan haftayı seçtikten sonra da teslimat tarihini planlıyor. Yol durumu, hava şartları gibi nedenlerden ötürü teslimat için tam gün bilgisi veremiyoruz; ama yola çıkmadan 1 gün önce seni arayarak bilgi veriyoruz. 

Nakliye ile yapılan teslimatlarda; 
• Nakliye ekibi ürünü evinin odasına kadar çıkartacaktır. Aksi bir durumla karşılaşman halinde hemen +90 232 435 51 23 numaralı telefondan müşteri hizmetlerimizi arayarak ürünün evine çıkartılması konusunda destek alabilirsin. 
• Nakliye ekibi sizden ekstra ücret talep edemez. Böyle bir durumla karşılaşırsan +90 232 435 51 23 numaralı telefondan müşteri hizmetlerimize ulaşarak destek alabilirsiniz.
• Nakliye ekibimiz randevu alarak teslimatı gerçekleştirdiği için, kararlaştırılan günde adreste ürünü teslim alacak bir kişinin mutlaka bulunması gerekir.
• Siparişin teslim edildiği sırada ekibimizin sana verdiği ‘Teslimat Formu’nu tam ve doğru bir şekilde doldurman gerekir. Ürün kurulduktan sonra ürünle ilgili herhangi bir problem fark edilirse, teslimat ekibimiz anında çözüm kaydı oluşturur ve çözüm sürecini başlatır. Eğer ürün kurulup teslimat ekibimiz gittikten sonra bir problem olduğunu fark ederseneniz, üründe yaşanan problemin fotoğrafıyla birlikte info@izmirmobilya.com.tr adresine e-posta olarak gönderebilirsiniz.

Kargo ile yapılan teslimatlarda; 
• Yasa gereği hacmi 30 desi ve üzeri olan paketler bina kapısında teslim edilir, evinin bulunduğu kata çıkartılmaz. Örneğin küçük boy bir zigon sehpa daire katına kadar çıkartılırken, büyük boy gardırop teslimatı bina önüne yapılabilir. 
• İlk teslimat aşamasında eğer kargo şirketi teslimat için sizi şubeye çağırırsa, +90 232 435 51 23 numaralı telefondan müşteri hizmetlerimize ulaşarak ya da info@izmirmobilya.com.tr  adresine e-posta atarak gönderinin bina önüne getirilmesi konusunda destek alabilirsin. 
• Paketlerimiz bir kez dağıtıma çıkar. Verilen adreste kimseye ulaşılamaması durumunda siparişi teslim alabilmen için ürünün 3 gün boyunca sana en yakın kargo şubesinde bekletilir. Böyle bir durumda paketini şubeye giderek kolayca teslim alabilirsin. Siparişinin bulunduğu şubeyi sitemizde üye girişi yaptıktan sonra sağ üstte bulunan ‘Hesabım’ bölümüne tıklayarak ‘Siparişlerim’ kısmından görebilirsin. 
• Ürünü teslim almadan önce mutlaka ürün paketinin hasar kontrolünü yapmanı öneririz. Ürün paketinde veya üründe herhangi bir hasar bulunması durumunda kargo görevlisine ‘Hasar Tespit Tutanağı’ tutturarak ürünü teslim almamanı ve +90 232 435 51 23 numaralı telefondan müşteri hizmetlerimizle iletişime geçmeni rica ederiz. 

 

İade Bilgileri

Satın aldığınız ürünü, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 7 gün içinde www.izmirmobilya.com.tr ’ye başvuruda bulunarak aşağıdaki koşullar dahilinde iade edebilir ya da değiştirebilirsiniz. Bu kapsamda geri göndereceğiniz ürünler için herhangi bir 'kargo bedeli” ödemezsiniz.

İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekmektedir.

İade kapsamındaki koşullar aşağıdaki gibidir;

• İadeler mutlak surette orijinal kutu/ambalajı ve faturası ile birlikte yapılmalıdır.

• Bütün standart aksesuarları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.

• Hediye verilen promosyonlu, kampanyalı ürünler de orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.

• Ürünlerin koruma bandı çıkarılmamış olmalıdır. Ürünlerin muhtelif yerlerinde çizik, hasar, darbe, sıvı teması vs. olmamalıdır.

• Tüketicinin özel istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan, niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan, çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler iade edilemezİade edeceğiniz ürünün ayıplı olması dışındaki tüm iade nedenlerinde kargo ücreti müşteriye aittir.

Yedek parça talepleriniz için mutlaka bizlerle irtibata geçiniz.